בדיקה

פוסט בדיקה

אבינועם שחר מגלה: מהי המשרה ה"צדדית" הרוויחית ביותר ?

תפסתי לשיחה את אבינועם שחר מהמכון לשיווק, מומחה לשיווק באינטרנט . השיחה בנושא  מהי המשרה ה"צדדית" הרוויחית ביותר. https://www.youtube.com/watch?v=vyE1qwoMkUU בתקופה האחרונה אבינועם הוציא סדרת סרטונים חינמית בנושא, כדי לצפות בסדרת הסרטונים לחצו כאן

הראיון האסור: וולר מסכים לחשוף את סוד ההשפעה המלוכלך שלו

תפסתי לשיחה את עידן וולר קופרייטר מהטובים בארץ. מה שמייחד את עידן זה הטכניקות השכנוע וההשפעה שהוא משתמש בהן. אתם מוזמנים להאזין לראיון ולגלות את הסודות מאחורי הטכניקות של עידן   עדכון: עידן וולר פתח לזמן מגובל את הקורס שילמד אתכם לגרום לכל אחד לומר "כן"- לפרטים לחצו כאן

אדם טל חושף: ״איך ברחתי מהכלא ועשיתי מליון ש״ח עם הלפטופ שלי״

תפסתי לשיחה את אדם טל – מומחה לשיווק באינטרנט וסופר אפיליאייט  (Super affiliate) או כפי שהוא מכנה  את עצמו לעיתים – "מאלף אינטרנט". השיחה היא בנושא "שיווק תוכנות שותפים" (Affiliate marketing ) ולאלה שלא בקיאים – שיווק שותפים (Affiliate marketing ) הוא מעין הסכם בין בעל עסק למשווק שעל כל הפניה של לקוח או מכירה… קראו עוד אדם טל חושף: ״איך ברחתי מהכלא ועשיתי מליון ש״ח עם הלפטופ שלי״

3 כלים מעולים לניהול נוכחות במדיה החברתית והפצת תוכן

פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, גוגל פלוס ,Pinterest  הן רק חלק מהרשתות החברתיות הקיימות ברשת. ישנן "אינסוף" רשתות חברתיות החל מהרשתות הפופולאריות הכלליות וכלה ברשתות נישתיות אין ספק שכדי לשווק בצורה אפקטיבית את העסק ותכנים שלנו, אנחנו צריכים להראות נוכחות מאסיבית ובלתי פוסקת במגוון רשתות חברתיות. רכזתי עבורכם רשימה של 3 כלים מעולים לניהול ואוטומציה במדיה החברתית… קראו עוד 3 כלים מעולים לניהול נוכחות במדיה החברתית והפצת תוכן

הפסיכולוגיה של 9 הצבעים

אנו רואים את העולם מבעד לסכמות- הן התבניות מנטלית שאנו נעזרים בהם כדי לארגן את הידע שלנו על העולם על פי נושאים ותחומים. הסכמה קובעת למה מכל המידע אנו שמים לב, על מה אנחנו חושבים ומה אנחנו זוכרים. הפעלת הסכמות היא חלק מהחשיבה האוטומטית שלנו, למשל כשאנחנו נראה אדם חדש אנחנו נסווג אותו לפי התפקיד… קראו עוד הפסיכולוגיה של 9 הצבעים

הבגדים משפעים על הקניה?

הפוסט היום קצת שונה, אני רוצה להפנות את זרקור לעבודה שישנם הרבה גורמים חיצוניים שמשפעים על תפיסתנו את עצמנו ושאנו לרוב לא מודעים אליהם. אותם גורמים חיצוניים יכולים להשפיע בצורה עקיפה או ישירה על הקניה שלנו.  אומנם הפוסט לא דן בהשפעה על הקניה אבל מציג גורם לא שגרתי שמשפיע עלינו.   נתחיל !   בטינה… קראו עוד הבגדים משפעים על הקניה?

איך אומרים אופטימיזציה בעברית?

הפוסט הזה נכתב במיוחד בשבילכם על ידי האקדמיה ללשון העברית לרגל חגיגות העברית ברשת שיחול ב  כ"א בטבת (12 לינואר). התאריך הוא גם יום הולדתו של אליעזר בן־יהודה. תהנו  🙂  

ברוכים הבאים!

ברוכים הבאים לפתיחה המחודשת של הבלוג שלי.   אני גאה להשיק מחדש את הבלוג במתכונת מחודשת והמשופרת ולרגל ההשקה הכנתי עבורכם ספר בשם "המדע בשיווק העסק" תוכלו להוריד אותו אחרי הרשמה קצרה בטופס שבצד שמאל. התלבטתי רבות האם להשאיר את התכנים הישנים מהבלוג הקודם ולבסוף החלטתי לא למחוק אותם מכמה סיבות: התכנים הם חלק מתהליך… קראו עוד ברוכים הבאים!

מחקר: אפל תגרום לכם לחשוב אחרת

בסוף הפוסט הזה אני הולך להפוך אתכם ליותר יצירתיים 🙂 קבוצת חוקרים מהאוניברסיטה ערכה ניסוי על יצירתיות. בשלב הראשון החוקרים ביקשו מהמשתתפים לומר עד כמה המותגים IBM  ואפל מייצגים תכונות שונות ובכלל זה נכללה גם התכונה יצירתיות. המשתתפים תפסו את אפל כיצירתית יותר. לא נמצא הבדל ביחס החיובי של המשתתפים ל 2 המותגים (אפל כזכור… קראו עוד מחקר: אפל תגרום לכם לחשוב אחרת

דילוג לתוכן