'
Cmax -פסיכולוגיה דיגיטלית
  • קידום אורגני- SEO
  • שיווק באינטרנט
  • יצירתיות
  • מועדון המדע בשירות העסק
  • אודות
  • צרו קשר
  • קידום אורגני- SEO
  • שיווק באינטרנט
  • יצירתיות
  • מועדון המדע בשירות העסק
  • אודות
  • צרו קשר
Cmax -פסיכולוגיה דיגיטלית
  • קידום אורגני- SEO
  • שיווק באינטרנט
  • יצירתיות
  • מועדון המדע בשירות העסק
  • אודות
  • צרו קשר
  • קידום אורגני- SEO
  • שיווק באינטרנט
  • יצירתיות
  • מועדון המדע בשירות העסק
  • אודות
  • צרו קשר
ראשי » קידום אורגני- SEO » אמור לי מי מקדמך ואומר לך היכן אתרך – חלק ב

אמור לי מי מקדמך ואומר לך היכן אתרך – חלק ב

אביחי חורי 24 ביוני 2011 15:08 אין תגובות

לחלק א' לחצו כאן

 

מקרה ג' : " חבר שלי המליץ לי לשכור רק חברת קידום אתרים ולא מקדם אתרים עצמאי, האם הוא צודק?"

 

תשובה: לא.

מקדם אתרים עצמאי  וחברה יכולים לספק שירות ואיכות באותה רמה (ולפעמים אף יותר).

היתרון שיש לחברה מלבד הגב הכלכלי (שלא תמיד יש) , הוא  יכולת הקצאת משאבים רבים יותר לקידום אתרים , פיתוח ומחקר וסיעור מוחין אשר אינם תמיד נחלתם של מקדמי האתרים העצמאיים. בחירת מקדם אתרים חלק ב'

 

אולם גם מקדמי אתרים עצמאיים נוחלים הצלחות בזירות תחרותיות .

בקידום אתרים ישנן פעולות שמתבצעות גם (גם אצל חברות גדולות) באמצעות מיקור חוץ  דבר אשר מתבטא בחסכון בכוח אדם ואפשרות גם פרויקטים גדולים באפקטיביות.

 

לכן, גם בהינתן פרויקט גדול למקדם אתרים מקצועי עצמאי הוא יוכל לעמוד במשימתו על ידי חלוקת משאבים.

 

רצוי להתקשר ללקוחות המקדם ולראות האם הם מרוצים משירותו של  מקדם האתרים.

זאת אפשרות נוספת, אשר תעזור לכם להחליט במי לבחור.

 

 

מקרה ד: "מקדם אתרים הציע לי קידום אתרים ב 500 ₪ לחודש , האם המחיר טוב מדי בכדי להיות אמיתי?"

תשובה: כן.

למדנו שקידום אתרים משול לריצת מרתון , המתחרים שלנו התחילו הרבה לפנינו ולכן אנחנו צריכים "לרוץ" יותר שעות כדי לעקוף את הרצים האחרים.

 

כמות השעות הנדרשות להשקעה בקידום אתרים תלויות במיקום האתרים ורמת תחרות בתחום. אולם, במרבית התחומים  נדרשת השקעה של שעות רבות בקידום אתרים.

 

שכבר מינימום עומד על  כ 3890 ₪ (בערך 20.50 לשעה) .

האם יכול להיות שמקדם ישקיע שעות בקידום האתר,ניתוח ובניית אסטרטגיית קידום (מלבד הוצאות שוטפות) תמורת 500 ₪ לחודש? כנראה שלא.

 

אתם תקבלו קידום במילות לא אפקטיביות אשר לוקח זמן מועט ביותר לקדמם או שהאתר יתקדם בגלל מעט בגלל הענשה של המתחרים שלכם על ידי גוגל.

 

 

 

הפוסט נכתב בהשראה של רגע ונמשך עד שהתארך והגיע לגודלו העצום ,והכל מתוך רצון לעזור לכם בקבלת ההחלטה הגורלית בקידום אתרים – בחירת מקדם אתרים מקצועי .

 

לטובת הנוחות חילקתי את הפוסט ל 2 חלקים.

 

  • · אם אהבתם את הפוסט לחצו like

 

בחירת מקדם אתרים מומחה לקידום אתרים קידום אתרים קידום אתרים במנועי חיפוש

|להציג את כל הפוסטים של אביחי חורי


« פוסט קודם
פוסט הבא »
ספר מתנה
פוסטים אחרונים
  • אבינועם שחר מגלה: מהי המשרה ה"צדדית" הרוויחית ביותר ?
  • הראיון האסור: וולר מסכים לחשוף את סוד ההשפעה המלוכלך שלו
  • אדם טל חושף: ״איך ברחתי מהכלא ועשיתי מליון ש״ח עם הלפטופ שלי״
  • 3 כלים מעולים לניהול נוכחות במדיה החברתית והפצת תוכן
  • הפסיכולוגיה של 9 הצבעים
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Design by Elementor
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס