'
Cmax -פסיכולוגיה דיגיטלית
  • קידום אורגני- SEO
  • שיווק באינטרנט
  • יצירתיות
  • מועדון המדע בשירות העסק
  • אודות
  • צרו קשר
  • קידום אורגני- SEO
  • שיווק באינטרנט
  • יצירתיות
  • מועדון המדע בשירות העסק
  • אודות
  • צרו קשר
Cmax -פסיכולוגיה דיגיטלית
  • קידום אורגני- SEO
  • שיווק באינטרנט
  • יצירתיות
  • מועדון המדע בשירות העסק
  • אודות
  • צרו קשר
  • קידום אורגני- SEO
  • שיווק באינטרנט
  • יצירתיות
  • מועדון המדע בשירות העסק
  • אודות
  • צרו קשר
ראשי » קידום אורגני- SEO » תוכן משוכפל, התקשורת ומחאת הדיור

תוכן משוכפל, התקשורת ומחאת הדיור

אביחי חורי 22 ביולי 2011 8:49 אין תגובות

תארו לעצמכם שמספר העיתונים היו מלאים באותה ידיעה בדיוק לאורך כל העיתון.

אותה הידיעה כבר מופיע שבועות באותם עיתונים, האם הייתם ממשכים לקנות את אותם עיתונים או עוברים למתחרים? אני מניח שכן.

כרגע מחאת הדיור תופסת כותרות ראשיות אבל האם היא תמשיך בעוד חודש ? כנראה שלא.  שכפול תוכן בקידום אתרים

 

אותו הדבר בדיוק היה קורה אם כל תוצאות החיפוש בגוגל היו מציגות אתרים אחרים עם אותו טקסט בדיוק, הגולשים היו עוברים למתחרים . ולכן, מנועי החיפוש ובראשם גוגל מקפידים על שכפול תוכן ולכן, אתר עם תוכן מקורי יקבל ניקוד גבוה,

בעוד שאתר עם תוכן משוכפל לא יתקדם כראוי ואף עלול להיענש.

.

כלומר, לא מומלץ שאותו תוכן בדיוק יופיע במקום אחר ברשת גם אם הדבר נעשה בהיתר או באיסור.

איך נבדוק אם יש תוכן משוכפל באתר שלנו? כיצד נדע האם העתיקו מאיתנו?

 

1. הדרך הראשונה היא להשתמש בכלי האינטרנטי Copyscape .

הכלי מאפשר בלחיצת כפתור לדעת אם ישנם דפים המעתיקים תוכן מהדף אשר הוזן לכלי .

 

לחצו כאן כדי להיכנס לכלי

 

2. במידה ומנוע החיפוש אינדקס את הדפים המשוכפלים נוכל לדעת על ידי חיפוש משפט או משפטים קצרים מתוכן הדף, במנוע החיפוש כאשר המשפט תחום במירכאות.

 

 

 

סוף הפוסט להיום 🙂

 

• אם אהבתם את הפוסט לחצו LIKE ושתפו את החברים!

 

 

copyscape שכפול תוכן תוכן משוכפל

|להציג את כל הפוסטים של אביחי חורי


« פוסט קודם
פוסט הבא »
ספר מתנה
פוסטים אחרונים
  • אבינועם שחר מגלה: מהי המשרה ה"צדדית" הרוויחית ביותר ?
  • הראיון האסור: וולר מסכים לחשוף את סוד ההשפעה המלוכלך שלו
  • אדם טל חושף: ״איך ברחתי מהכלא ועשיתי מליון ש״ח עם הלפטופ שלי״
  • 3 כלים מעולים לניהול נוכחות במדיה החברתית והפצת תוכן
  • הפסיכולוגיה של 9 הצבעים
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Design by Elementor
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס